Vaatasin märtsi kuus 10 filmi.
Neist 4 filmi vaatasin näitlejate tõttu, kes hakkasid mul seriaalis
'Sanctuary' meeldima ning kellelt ma mõned filmid leidsin:
Peter Wingfield (
'Highlander: Endgame',
'Highlander: The Source' ja
'Riverworld') ning
Jonathon Young (
'Control Alt Delete'). Oleks sealt seriaalist mõned näitlejad veel võtnud, aga 'Sanctuary' näitlejatatel on suht vähe suuri rolle teistes seriaalides või filmides, kõige rohkem filme vaadata on näitlejal Peter Wingfieldil, kelle filme ma tulevikus kindlasti veel vaatan. Tegelikult lemmikud näitlejad seal seriaalis olid Jonathon Young ja Christopher Heyerdahl (John Druitti rollis), aga nende kohta eriti midagi asjalikku ei leia vaadata.
Vaatasin see kuu ka viimase 'A Good Day to Die Hard' ning selle järel vaatasin ka eelmised 4 'Die Hard' filmi ära, lemmiku 'Die Hard' film jäi mul samaks, kuigi veidi paremaks muutus arvamus 'Die Hard: With a Vengeance', mida pidasin kõige halvemaks 'Die Hardi' filmiks ning arvamus halvenes kahe esimese filmi puhul. Mul on kaks mõttet 5 'Die Hardi' filmi kohta.
1. 'Die Hardi' filmiseeria on nagu 5 'Aliase' hooaega, esimesed kaks filmi ja hooaega on sarnased, kolmas film ja hooaeg on hoopis teistsugune ning 4, 5 film ja hooaeg on jälle sarnased.
2. Tegelikult on 'Die Hardi' filmides siiski vähe actionit kui John McClane tegelaskujule keskenduda, ilmselt selletõttu ongi lemmik 'Die Hardi' film 'Live Free or Die Hard' kuna seal on John McClane kõige rohkem tegevuses.
Aga nüüd minu selle kuu lemmikud ja halvimad filmid.
Lemmikud1. Live Free or Die Hard - 2007 - Len Wiseman - 10/10 -
fv -
imdb -
trailer2. Welcome Home, Roscoe Jenkins - 2008 - Malcolm D. Lee - 10/10 -
fv -
imdb -
trailerHalvim1. Control Alt Delete - 2008 - Cameron Labine - 3/10 -
imdb -
trailer