Postitas Monk » 24. November 2005, 21:34
1. Shawshanki lunastus
2. Roheline miil
3. Forrest Gump
4. Seitse
5. Kaklusklubi
6. Leon
7. Tõeline romanss
8. Pulp Fiction
9. Gladiaator, (Full Metal Jacket)
10. Tabamatu ilu, (Memento, Saag)
Eks midagi vast ununes ära ka, aga üldiselt selline minu top 10 on (siiani vähemalt). Filmide meeldivusjärjestuses pole ka päris kindel, aga enam-vähem nii see on.
Fear can hold you prisoner. Hope can set you free. - "The Shawshank Redemption"