1. Inglourious Basterds 9/10
2. District 9 9/10
3. A Serious Man 9/10
4. Up in the Air 8/10
5. The Hurt Locker 8/10
6. Avatar 8/10
7. Up 8/10
8. An Education 7/10
9. Precious: Based on the Novel ‘Push’ by Sapphire 7/10
The Blind Side pole veel näinud, aga ma ei usu, et ma sellega ka midagi kaotan.